Lütfen kullanıcı adını ve şifreni gir!
Kullanıcı Adı / Şifremi Unuttum!
Merhaba arkadaşlar benim adım Can,Faturalı hat kullanıyorum ve geçen ay yaptığım alışverişi'in (JoyPara alımı) belli bir kısmını bu ayki faturama yansıtmışlar bununla ilgili nereye başvurabilirim şimdiden teşekkürler iyi günler.
30.12.2015
Belki bir kısmını almışlardır geçen ay kalanınıda bu aya yansıtmılşlardır veya hat müşteri hizmetlerini ara öğren derm ben
Merhabalar.Yaşadığınız problemle ilgili destek sistemimize talep açabilirsiniz. Size mutlaka geri dönüş yapılacaktır. Talep açmak için buraya tıklayabilirsiniz.Hatırlatma : "E-Pin Numaranız" adlı Kutucuğu boş bırakabilirsiniz.