Merhaba,
Güncel sürümünü buradan indirerek tekrardan deneyiniz.
İyi Forumlar.
Hatırlatma 1 :
İndirme işlemi bittiği zaman;
- C:/Kullanıcılar klasörüne gidin.(İngilizce işletim sistemlerinde C:/Users olarak geçer)
- Kullanıcı adınızın olduğu klasöre girin.
- AppData\Local dizininde " Temp " adlı klasörün içindeki tüm dosyaları silin.
- Başlat / Çalıştır yapın ve buraya " chkdsk " yazıp diskinizin temizlenmesini bekleyin.
- Sonrasında kurulum dosyasını çalıştırın.
Hatırlatma 2 : Sisteminizde bulunan zararlı yazılımlar veya anti-virüs programları sezgisel olarak oyun dosyalarına zarar verdiğinden bu sorunla karşılaşabilirsiniz. Lütfen, güvenlik program ayarlarınızı Wolfteam'e uygun olarak ayarlayın veya devre dışı bırakın. Bu işlemlerden sonra Wolfteam'i kurun.
Hatırlatma 3 : hala problem yaşıyorsanız, oyunu tamamen silip farklı bir konuma tekrar kurmanız yardımcı olabilir.
Hatırlatma 4 : Driverlerinizi güncellemeyi unutmayın. .net 4.0/4.5 sürümüne yükseltin, directx 11 yükleyin.
*** Hatırlatma 5 *** :
-Bilgisayarınızı bir anti-virüs programı yardımı ile virüs taramasından geçirin.
-İnternet bağlantınızın, sağlıklı işleyip işlemediğini kontrol edin.
-Anti-virüs programınızın oyunu engellemediğinden emin olun.
-Hotspot Shield, Cheat engine veya benzeri bir program varsa, oyunu açarken ya da oyun açıkken kapalı tutun.
-DNS ayarlarınızı otomatik hale getirin.
-Eğer bilgisayarınızda yasaklı sitelere giriş amaçlı kullandığınız bir program varsa kapatın.
-Bilgisayarınıza "360 Total Security" programını indirin ve Tam kontrol taramasını uygulayın.
-Sorununuz devam ediyorsa, oyunu sisteminizden kaldırıp, oyunun kurulu olduğu klasörü silin ve sitemizden güncel kurulum dosyası yardımıyla tekrar indirin.
-Wolfteam Dosyaları > NyxLauncher.ini adındaki dosyayı Not defteri ile açıp > Appld: 200 ise 201 yapılacaktır.
-Eğer bunlar da çözüm olmazsa sisteminizi en baştan kurmanız gerekebilir. Format atmanızı öneriyorum.