[size=200]Yama Notları Nisan 2013[/size]
Bu yama notlarında oyunumuza katılan daha da harika özellikleri öğreneceksiniz.
Genel bakış:
- Özel kampanyalar ve eşya paketleri içeren yeni mağaza işlevinin tanıtımı
- Taarruz ve savunmanızı destekleyen ekstra garnizon birliği geliştirmeleri
- Yeni “Oyun Sonu”-Görevleri
- Bir Arkadaşına Öner İşlevinin Tanıtımı
- Çeşitli hataların çözümü
-> Ayrıntılı bilgi aşağıdadır:
Envanter
Oyunda mevcut olan her şeyi daha rahat inceleyebilmeniz için “Envanter” menüsü altında bir mağaza işlevi sunuyoruz. Envanter yeni paketleri içerecek ve size Fund indirimleri ve özel kampanyaları duyuracaktır. Buna ek olarak mevcut envanter, elinizde zaten olan veya ihtiyacınız olabilecek öğelerin yönetiminde size zaman kazandırmak için yeni envanter öğeleriyle birleştirilecektir.
• Envantere kolaylıkla üst çubuktaki “Envanter” düğmesi aracılığıyla erişilebilir.
Funds, eşyalar ve paketler satın alabilir ve kullanabilirsiniz
Yeni envanter öğeleri artık eski envanterinizi de kapsıyor. Zaten sahip oldugunuz eşyaların miktarını görebilirsiniz.
Bir rütbe filtresi kolaylığı kullanarak geçerli oyuncu rütbesi için eşya ve paketleri görüntüleyebilir..
Seçili üssü değiştirmek envanterdeki üs seçimini de değiştirir.
Eşya/Paket Listesi
Paketler Envanterlerin içerisinde özel bir kategoride gösterilir.
Bir paket eklemek anında onu bileşenlerine ayırır:
Aşağıdaki öğeler paketlere dahil edilebilir: Kaynaklar, kapasite eşyaları ve Funds
Yeni Oyun Sonu Görevleri:
Bu yamada oyunun ileriki aşamaları için yeni görevler de ekledik. Bu görevler özellikle oyunda ileri aşamalara gelmiş ve Oyun Sonuna ulaşana dek yeni mücadeleler arayan oyunculara yöneliktir.
Garnizon/Ulaştırma, 2. Aşama:
Son yamadaki garnizon, ulaştırma geliştirmelerine aldığımız çok pozitif tepkiden sonra bu yamada daha fazla garnizon, ulaştırma geliştirmesi sunacağız. Yeni garnizon geliştirmeleri, her iki taraf içinde geçerli olacağı gibi hem Taarruz hem de Savunma da kullanılabilecektir.
Nod:
Taarruz: Venom
Savunma: Flak
GDI
Taarruz: Paladin
Savunma: Guardian Cannon
Garnizon hakkında genel bilgi:
Her iki tür (Taarruz/Savunma):
Bu yükseltmeye sahip birliklerin bir piyade birliği taşımasına izin verilir.
Garnizondaki birlik, savaş alanına yerleşene dek ateş etmez.
Garnizondaki birlik ve araçlar HP paylaşmaz. Araç yok edilirse garnizondaki birlik muharebenin başlangıcındaki kendi HP’siyle konuşlandırılacaktır.
Garnizondaki birlikler, destek hasarı dahil hiçbir hasar almaz.
Araç yok edilirse garnizondaki birlik muharebenin başlangıcındaki kendi HP’siyle konuşlandırılacaktır.
Araç hareket edemez hale gelirse garnizondaki birlik de hareket kabiliyetini kaybeder.
Gizli birlikler gizli olarak konuşlandırılır ve yalnızca ana bir hedef yakındayken gizliliklerini kaybeder (normal muharebedeki olağan Gizli birlik kuralları gibi).
Taarruz:
Hem muharebe hazırlığında hem de üssünüzün askeri görünümünde aracınıza girip çıkabilirsiniz.
Araç üs bölgesinin ilk sırasına erişirse garnizondaki birliğin konuşlanmasını başlatır.
Araç ikinci sıraya ulaştıktan sonra garnizondaki birlik ilk sıraya arkasına konuşlandırılır.
Ancak; aracın mühimmatı biterse savaş alanından silinir ve garnizondaki birlik aracın bir önceki konumuna konuşlandırılır.
“Hava Ulaştırması” için Ek Bilgi:
Hava Birliklerinin yalnızca 5-Armypoints-Units birlik taşımasına izin verilir.
Hava aracı yok edilirse taşınan birlik paraşüt aracılığıyla konuşlandırılır/yavaşça “düşer”.
Artık gizli konumda değilken saldırıya açıktır ve savunma birliklerine/yapılarına saldırır.
Birlik yalnızca kara birliklerinin saldırısına uğrayabilir, paraşütle atlama esnasında hava taarruz birlikleri/yapıları saldıramaz. (Hem hava hem de karadan saldırabilen birlikler dışında).
Birlik iniş yapmak için uygun bir yer olana dek paraşütle düşer. Birlikler veya binalar varsa paraşütle atlayan birlik üsse ulaşana veya yok edilene dek düşmeye devam eder.
Birlik gizlendiyse ve hiç uygun yer ve öncelik verilen hedef olmadığından düşemez/yere inemezse gizli kalmaya devam eder ve saldırıya uğramaz.
Ayrıca paraşütle atlayan birlik engellerin, duvarların, vb. öğelerin üstünden geçebilir; fakat yalnızca normal hareket hızının yarısında ve düşebileceği/inebileceği uygun bir nokta olana dek hareket eder.
Bu durum tek istinası geliştirilmiş zone trooper’dır: Yakında geçerli bir hedef (araç) olmadan havadan saldırı gelirse hız artışı tetiklenir; fakat normal hareket hızının yarısında (%100 geliştirilmiş hız artışına ek olarak paraşütle atlarken yaşanan %50 hareket hızı kaybı), öncelik verilen hedef veya nokta olmaması koşuluyla hareket eder.
Diğer istisna ise 2.5′luk bir mesafeden bir paladin’in saldırabileceği üs bölgesinin ilk sırasında olan bir birliktir. Paladin, mühimmatı tükendiğinde noktaya gelmeden ve ilk sırayı geçtiğinde birliği bırakır/konuşlandırır.
Bir Arkadaşa Öner:
Bir arkadaşınla mı oynamak istiyorsun? Önerinle onu oyuna dahil et ve biraz ekstra aracı kap.
Yeni “Yönlendirme” görevleri açılacaktır
Yönlendirme yapılan arkadaşın çözer ve 3. rütbeye ulaşırsabu görevler karşılığında ödüllendirilirsiniz (her arkadaş için).
Bu ödül, birden fazla hesapla ödül sisteminin kötüye kullanılmasını engellemek amacıyla yalnızca sizin tarafınızdan alınabilir.
Bir oyuncu yönlendirme yoluyla kaydolur ve 3. rütbeye ulaşana dek oynarsa yönlendirmeyi yapan oyuncu aşağıdaki ödülleri kazanır:
è O anda oynadığı her bir dünyada, dünyadaki ilgili oyuncunun her birine bağlı olarak 3 kaynak öğesi alır.
è Bu 3 öğe şu türler arasından rastgele seçilir: Tiberium, Crystals, Power, Credits
è Ödüller her bir dünyada envanterinize eklenir.
Yönlendirme sayfaları, açılış sayfasındadır
Ayrıca oyunda dilediğiniz zaman sağ alttaki menüden “Bir arkadaşa öner” şıkkını seçebilirsiniz.
è Sunucuyu terk etmek zorunda kalmadan yönlendirme bağlantısını kopyalayın (açılış sayfasında olduğu gibi)
è Arkadaşınıza doğrudan bir e-posta göndermek için e-posta adresini girin.
Topluluğun Yoğun Tartıştığı Hatalar Çözüldü:
Arkadaş davet etme/kazandırma, Yama sürecimizin 2. Aşamasından sonra devreye girecektir
“Garnizon/ulaştırma ” geliştirmesiyle, bir hedefe taarruz etme kabiliyetini kaldıran (kaldırabilen( birlik değiştirme sorunu çözülecek
“Failcode-1″ sorunları çözülecek
Otomatik olarak sürekli sayfanın yukarı kaymasına neden olan Chrome’da yaşanan sorunlar çözülecek
“Beyaz kutu” içinde değerlerin üst üste çıkması nedeniyle oluşan kod kullanma sorunları çözüldü