ÜYE OL

Lütfen kullanıcı adını ve şifreni gir!

Kullanıcı Adı / Şifremi Unuttum!

Detaylı Ara

Haziran Güncellemesi Sabit Kilitli

  • gussopk
    Konu: 13 Yanıt: 17
    -10 JFP
    Offline
    Kazanılan Rozetler

    [size=200]Yama notları Haziran 2013[/size]

    Açıklama

    Bu yamada yeni birim güncellemeleri ile birlikte oyuncu seviyesinde, unutulmuş üs ve ileri karakol seviye sınırında bazı düzenlemeler yapıldı.

    - Nod Saldırı Motosikleti ve GDI Predator güncellemeleri
    - Oyuncu seviye sınırının 65’e yükseltilmesi
    - Seviye 65’e kadar oyuncu saldırısı ile eşleşen kamplar
    - Seviye 50’ye kadar ileri karakol oluşturma


    Daha Fazla Birim Güncellemesi

    1.Hücum Motosikleti (Saldırı & Savunma)

    Hücum Motosikleti hava ve kara yıkım birimlerinin yerini dolduran bir saldırı aracıdır. Attığı roketler hava birliklerine ve binalara büyük hasar vermek için tasarlanmıştır. Hafif zırhı ve düşük dayanıklılığı taktik zayıflığıdır. Bir çok saldırı karşısında korunmasızdır.

    Hücum Motosikleti’nin dayanıklılığının artırılması için zırh güncellemesi.

    Gelen tüm saldırılar önce zırha çarpar. Zırha alınan darbeler birimin can puanı sayılmaz: Zırh hasar alırsa, zırhlı birimin can puanı %100 olduğu sürece saldırı hasarı azalmaz. Zırh yokedildiğinde Hücum motosikleti can puanı kaybeder ve hasar alır. Zırh, Saldırı motosikletleri için Uranyum alaşım, Savunma motosikletleri için Rezanatör POI bonusu olarak ölçeklendirilir.

    2. Predator (Saldırı & Savunma)

    Predator oyunun ilk ve orta aşamalarında GDI komutanlarının araç yıkımı için ilk tercihidir. Uzun menzili ve zırh-delici özelliği ile Predator GDI ordularının bel kemiğidir.

    Raylı top, Predator’ü araçlar karşısında daha yıkıcı bir hale getirdi. Böylece oyunun ileri aşamalarındaki önemi garantilenmiş oldu.

    Predator’ün saldırı hasarı, saldırı için Uranyum alaşım, savunma için Rezonatör POI bonusu olarak ölçeklendirilir.


    Maksimum Oyuncu Seviyesi 65

    Bazı teknik kısıtlardan dolayı maksimum oyuncu seviyesi 65’e çıkarıldı. Bu kural tüm saldırı birlikleri, savunma birimleri ve üsler için geçerlidir. Ancak bu değişim aynı sunucuda bir seneden fazla süredir oynayan kısıtlı sayıdaki oyuncuları etkileyecek.


    Kamplar Oyuncu Saldırısıyla Seviye 65’e kadar eşleşecek

    Artık kamplar seviye 50’den maksimum seviye 65’e kadar ortaya çıkacak. Seviye 50’nin üzerindeki oyuncuların kaynakları kullanma konusunda daha iyi seçenekleri olacak.
    Kampın seviyesi artık oyuncunun saldırı seviyesine göre belirleniyor ve +1 ile -1 aralığında değişiyor. Örneğin seviye 65 saldırıya sahip bir üs, seviye 64 ile 66 arasında kamp oluşturabilir.


    İleri Karakollar artık Seviye 50’ye kadar oluşturulabilir

    Tünel çıkışında oluşturulabilecek ileri karakollar için seviye aralığı oyunun ileri safhaları için genişletildi.

    İleri Karakollar artık tünel çıkışı seviyesinin iki seviye altı veya beş seviye üstü olabilecek. Seviye 45 bir tünel ileri karakolu, çevresinde seviye 43 ile seviye 50 aralığında ileri karakollar meydana getirebilecek.

    Yeni Oyuncu Kampları Değişiyor

    Seviye 12’ye kadar yeni oyuncular için olan unutulmuş kamplar, artık her zaman ilk kamp mağlup olduktan sonra oyuncunun saldırı seviyesiyle eşleşecek. Bu değişiklik sayesinde oyunun ilk safhalarında olan yeni oyuncuların her zaman hedefleri olacak.

    0

    20.6.2013

    Link kopyalandı.