ÜYE OL

Lütfen kullanıcı adını ve şifreni gir!

Kullanıcı Adı / Şifremi Unuttum!

Detaylı Ara

Özel Tasarım Broşür Nedir?

  • anilcagliyan
    Konu: 7 Yanıt: 7
    91 JFP
    Offline
    Kazanılan Rozetler
    Halk

    Özel Tasarım Broşür Nedir?
    Broşürler, en eski reklam tekniklerinden birisi olmasına rağmen halen çokça tercih ediliyor. Bir firmanın ulaşmak istediği müşteri kitlesine doğrudan hitap eden broşürler iyi hazırlanırsa harikulade dönüşümler sağlanıyor. Özel tasarım broşür, klasik formatlardan uzaklaşılıp firma için yeni baştan çizilen grafikleri ifade ediyor.
    Broşürler hangi ürünün satıldığı, hangi hizmetin verildiği ve bunların hangi şartlara sunulduğu gibi teknik bilgileri içeriyor. Firmalar kampanya dönemlerinde ise bu da broşürlerde vurgulanıyor. Özel tasarım broşür, bunlarla beraber firmanın kimliğini ve statüsünü de yansıtıyor. Örneğin yeşil logolu bir firma için hazırlanan klasik kırmızı broşür uyumsuzluk yaratırken özel broşürlerde böyle bir durumla karşılaşılmıyor.
    Özel Tasarım Broşür Nasıl Hazırlanıyor?

    Markanın tasarımla ilgilenen özel bir personeli yoksa özel tasarım broşür için alanında kendini ispat etmiş ajans ya da baskı merkezleri ile çalışılması gerekiyor. Firmanın kimliğini de ön plana çıkaran ve müşterilerde güven duygusu doğuran özel tasarım broşür hazırlık aşamasında şunlara dikkat edilmesi öneriliyor:
    Hem markanın hem de markanın hitap ettiği müşteri kitlesinin iyi analiz edilmelidir. Örneğin bebekleri için hizmet veren bir markanın siyah rengi seçmesi uygun görülmüyor.
    Özel tasarım broşür içerisinde yer alacak görseller özenle seçilmeli ve metinler içerik yazarlarına hazırlattırılmalıdır. Böylelikle broşür içerisinde bir uyum sağlanmalıdır.
    Hazırlanan içeriklere göre bir boyut belirlemesi yapılmalıdır. A4 ya da A5 gibi standart kalıplar kullanılsa bile görsel yerleşimlerine özen gösterilmeli ve katlama bölgeleri dikkatli seçilmelidir.
    Özel tasarım broşür isteyen firmalar kalitesiz kağıtlardan uzak durmalıdır. Çünkü tüketiciler broşürdeki kaliteyi markanızın ürün ya da hizmetleri ile eşleştirme eğilimindedir.

    0

    31.3.2020

    Link kopyalandı.